دانش آب

دانش آب
در این وبلاگ سعی کردم مطالبی که مربوط به رشته تحصیلی خودم که مهندسی آب می باشد رو قرار بدم که دوستان بتوانند نهایت استفاده را ببرند. امیدوارم شما نیز بنده را در جهت خدمت بهتر راهنمایی و کمک نمائید.
(از نظرات و مطالب با نام خود شما در جهت بهتر شدن وبلاگ بهره مند شویم)
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

اتحادیه علوم زمین اروپا دکتر کاوه مدنی، استاد مدیریت آب و محیط زیست امپریال کالج لندن، را به عنوان یکی از چهار دانشمند جوان برجسته در علوم زمین در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد.

اتحادیه علوم زمین اروپا (EGU) که با تلفیق انجمن ژئوفیزیک اروپا (EGS) و اتحادیه اروپایی علوم زمین (EUG) در سال ۲۰۰۲ تشکیل شد، سالانه هشت جایزه اصلی به محققان برتر در شاخه های مختلف علوم زمین در سطح جهانی اهدا می کند که از میان آنها چهار جایزه "آرنه ریچتر" به چهار "دانشمند جوان برجسته" اهدا می شود. جوایز اصلی این مجموعه از سال ۱۹۸۳ تا کنون به ۱۳۶ دانشمند علوم زمین در نقاط مختلف جهان اهدا شده است که از این میان جایزه "دانشمند ممتازجوان" به ۴۶ محقق تعلق گرفته است. این اولین بار است که یک ایرانی موفق به دریافت یکی از جوایز اصلی این اتحادیه می شود.


در زیر مصاحبه دکتر مدنی با برنامه چرخ شبکه چهار قرار داده شده است که دیدن آن را برای شما پیشنهاد می کنیم.


فیلم مصاحبه دکتر مدنی


عکس تلگرام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
رضا نوروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی